Australische Nummer - Reisverslag uit Sydney, Australië van Floor Diek - WaarBenJij.nu Australische Nummer - Reisverslag uit Sydney, Australië van Floor Diek - WaarBenJij.nu

Australische Nummer

Door: Floor

Blijf op de hoogte en volg Floor

15 Oktober 2009 | Australië, Sydney

Hej Hej allemaal!

Even een kort berichtje.
We zijn goed aangekomen in Sydney en ik heb geen last van jetlag of iets dergelijks! Dus alles goed hier.

Op dag 1 in Australie zijn we meteen op zoek gegaan naar een SIM-kaart en bij deze wil ik jullie mijn telefoonnummer mededelen!!!

+61431013607

(wat ik overigens van wat anderen hier begrepen heb is dat als jullie mij willen smsen je er echt een + voor moet zetten en GEEN 00, dan komt de sms niet aan!)

Nou, hopende wat van jullie te horen!

x Floor

ps: binnenkort wel weer een langer bericht met weer een prachtig verhaal.
Oja, morgen gaan we op pad naar de Blue Mountains. Soort van Grand Canyons naast Sydney!

• 15 Oktober 2009 - 09:15

Jaap En Ada:

Bij deze komt er een smsje die kant op :D

Veel plezier in Australië. het gevangenen eiland bij uitstek.

• 15 Oktober 2009 - 13:17

Marian:

Nou geniet van de Blue Mountains. En we wachten vol spanning op je volgende bericht. En het smsje komt er aan.

x Marian

• 21 Oktober 2009 - 08:30

Janneke:

Hey meid! :)
    Nu echt in Aussie!!! Heb net je andere verhaaltjes weer even 'bijgelezen' :) klinkt echt allemaal supervet!!! Dat je op het strand van 'The Beach' met Leo bent geweest!!! Ben jaloers hoor!!! :)
    Heel veel plezier in Aussie!
    Dikke kus