I'm Still Alive! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Floor Diek - WaarBenJij.nu I'm Still Alive! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Floor Diek - WaarBenJij.nu

I'm Still Alive!

Door: Floor

Blijf op de hoogte en volg Floor

23 November 2009 | Australië, Sydney

Heel even een kort berichtje...

Ik leef nog steeds :), dus heb de Skydive overleefd. En ik zal je zeggen, die was echt super vet. 60 sec vrije val, van echt keihoog! We zaten in het vliegtuigje en ik dacht, wauw, wat zitten we hoog. Bleek dat we nog niet eens op de helft zaten!
Ik heb vanaf 14000 feet een tandemsprong gedaan, dus was in goede handen!
Maar nogmaals het was echt heel vet. Heb zelfs de parachute nog mogen en kunnen besturen.
Landing vond plaats op het strand, hoe perfect!

Dan nog een korte melding. Ik heb wat foto's op internet. Lang niet allemaal, nog geen procent van het totaal denk ik ;)

ze zijn te vinden op:

http://imvlo.hyves.nl/photos/

Veel plezier ermee, vermaak jullie zelf maar, dat doe ik hier ook!

  • 23 November 2009 - 07:53

    Ninotschka:

    Vet!!!! :-)

  • 23 November 2009 - 08:43

    Marian:


    hey Floor,
    Gelukkig je bent weer met beide benen op de grond geland. Zo te lezen was het kei vet maar wat een hoogte en dan zelf ook nog de parachute mogen besturen knap hoor. Ik heb net je foto,s bekeken ze zijn kei mooi en leuk en het is ook leuk om te zien hoe jij je eigen daar vermaakt.

    Groetjes en een dikke kus
    Marian

  • 23 November 2009 - 09:23

    Onno En Paulien:

    Hey Floor,
    Als we je verhalen zo lezen, dan is een woord als "genieten" absoluut ontoereikend voor wat jij allemaal doet en meemaakt.Het is je gegund . Nog een prachtige rest van je reis toegwenst.
    Greetz,
    plien en onno

  • 23 November 2009 - 10:20

    Annette En Ben:

    Hoi Floor,
    Leuke foto's, je kunt zien dat je geniet.
    Mooie reis, blijf maar lekker genieten.
    Ik ben een beetje jaloers op je dat ikzelf op die leeftijd zoiets niet gedaan heb.
    Over 2 weken vliegen we over je heen.
    groetjes

  • 23 November 2009 - 10:40

    Wilma:

    Leuke foto's Floor. Het maakt me nieuwsgierig naar die honderden andere. Ik ben blij dat je deze avonturen hebt kunnen beleven.
    groeten en kuzz
    mama

  • 23 November 2009 - 12:20

    Marleen:

    Super vet! Geniet er van!

    Kus

  • 23 November 2009 - 19:51

    Opa Van Diek:

    Lieve Floor,

    Ik heb je reisverslag met belangstelling gelezen. Wat een voorrecht !! Zoiets maak je,denk ik, maar 1 keer in je leven mee. Kom gezond weer en neem geen onverantwoorde risico's. Wat ontmoet je op zo'n reis veel j en m van jouw leeftijd. De foto's en je verhaal pasten goed bij elkaar. Geniet ze nog met volle teugen.Hgr.en kus van je Opa en Anneke

  • 25 November 2009 - 07:39

    Renate:

    He lieve Floor!

    Wat een top reis ben jij aan het maken! Kreeg de link door van mijn paps en mams en ben even door al je verhalen heen gegaan, in één woord: SUPER!!

    Blijf genieten en haal alles eruit wat erin zit!! (maar dat doe je volgens mij wel -;) )

    Liefs je grote nicht Renate


  • 25 November 2009 - 11:06

    Marijn:

    Super leuk joh!!! Ik ben benieuwd naar de foto's, ga meteen kijken!

    kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Thailand en Australië

Recente Reisverslagen:

11 Januari 2010

All good things come to an end!

04 Januari 2010

Christmas, New Years and Tours!

22 December 2009

My Lovely WesternXposure

03 December 2009

Rood zand, vliegen en heel warm!!

23 November 2009

I'm Still Alive!
Floor

Actief sinds 12 Aug. 2009
Verslag gelezen: 190
Totaal aantal bezoekers 19104

Voorgaande reizen:

19 Maart 2015 - 09 Juni 2015

Central America

29 Augustus 2012 - 16 Januari 2013

Pittsburgh (PA)

14 September 2009 - 12 Januari 2010

Thailand en Australië

Landen bezocht: