All good things come to an end! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Floor Diek - WaarBenJij.nu All good things come to an end! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Floor Diek - WaarBenJij.nu

All good things come to an end!

Door: Floor

Blijf op de hoogte en volg Floor

11 Januari 2010 | Australië, Sydney

En toen was de laatste dag in Australie aangekomen. De laatste dag van mijn reis. De dag van mijn vertrek. Terug naar Nederland.
Een heel dubbel gevoel geeft dat. Want aan de ene kant wil ik heel graag weer naar huis, maar aan de andere kant is er nog zo veel meer te zien dat ik niet gezien heb! Australie is zo'n mooi land. Totaal niet vergelijkbaar met Nederland. Wat natuurlijk alleen maar goed is, want waarom ben ik anders naar de andere kant van de wereld gegaan?

De afgelopen 7 dagen stonden vooral in het teken van de stad en meeten met mensen die ik eerder deze reis ontmoet had. Eerst in Melbourne, waar ik veel in het park gelegen heb, geshopt heb en aan het strand gelegen heb. Maar dus ook weer oude bekenden heb ontmoet. Heel erg leuk die mensen weer te zien. Was net alsof we elkaar al jaren kenden. Heel vertrouwd weer. En bij een aantal weet ik 100% zeker dat ik ze weer ga zien als ik NL ben.

In de nacht van 8 op 9 januari ben ik met de nachtbus naar Sydney gegaan. Alleen verliep dat niet zo soepel als gehoopt, aangezien ik in de loop van de 8e behoorlijk ziek zwak en misselijk was geworden. Dus op dat moment was 12 uur in de bus zitten wel het laatste wat ik wilde, maar ik had niet zo heel veel keus. Gelukkig was het na een paar uurtjes slapen in de bus alweer wat beter.

En toen was ik weer in Sydney. Mijn begin, en nu dus ook eindpunt, van mijn reis door Australie.
Wat ik erg grappig vond was het verschil met toen ik hier aankwam. Toen was ik nog met Ninotschka, was alles nieuw en groot. En nu liep ik alleen door de stad, herkende ik winkelketens, wist ik waar ik moest zijn voor bepaalde dingen. Wat een verschil, en dat in 3 maanden tijd.
Ook in Syndey heb ik weer bekenden gezien. Zo ben ik samen met Esther, een meid waarmee ik voetbalde in Nijmegen, en nog een stel NLse meiden, en de 2 Zwitserse meiden van mijn Great Ocean Road toer, naar het Sydney festival geweest. Een festvial van 8 t/m 30 januari, waarbij de eerste avond gratis in het park is. Dus hebben we heerlijk gepicknicd in het park. Een erg gezellig en geslaagde avond. Helemaal voor mij, aangezien het toch wel een soort van mijn afscheid van Australie was.
Gisteren heb ik nog weer met Renske afgesproken, die ik ook al van thuis kende. 3 maanden geleden hadden we elkaar ook al in Sydney gezien en nu dus weer. Wat gaan die 3 maanden snel zeg!

En nu, de ochtend van mijn vertrek. Alles is ingepakt. Ik ben uitgechecked bij het hostel en heb nog maar een paar uur Down Under.

4 maanden, ze zijn voorbij gevlogen in een rap tempo. Maar ik heb zoveel gezien en meegemaakt. Dit vergeet ik nooit meer!

Leuk dat jullie mijn trip gevolgd hebben en nogmaals bedankt voor alle lieve leuke berichtjes. Deed me goed!

En nu kan ik echt zeggen:
Tot snel allemaal! See you later!

kuzz Floor

  • 11 Januari 2010 - 02:08

    Ninotschka:

    Hey lieve meid,..

    Wat raar zeg dat je weer terug gaat. En raar he, hoe een stad waar je eerder bent geweest als 'thuis' kan voelen. Meisje een goede veilige vlucht! Neem alle mooie herinneringen met je mee en houd ze voor altijd! Geniet van het weerzien van iedereen in NL!
    Dikke kus

  • 11 Januari 2010 - 02:14

    Rens:

    Floortje! Wat een avontuur he, Australie in 3 maanden. En wat heb je veel gezien, gedaan, geleerd en meegemaakt. Je vergeet het idd nooit meer, onbetaalbaar geweldig! Nogmaals een fijne lange vlucht en geniet van alle aandacht en lieve woorden als je straks thuis bent. Tot in maart in NL! Lijkt me nu al leuk! Dikke kus uit het warme Sydney ;)

  • 11 Januari 2010 - 09:09

    Nicoline:

    Goede reis naar huis Floor!! Volgensmij heb je een supermooie reis gehad!
    kus!

  • 11 Januari 2010 - 09:42

    Wilma:

    Wat een mooi afscheid van je reis. En nu op naar huis waar ook wat mensen op je wachten. Wij willen je na die "lange" tijd ook weer eensn in de armen sluiten.
    mama

  • 11 Januari 2010 - 10:14

    Rins:

    Helaas helaas, meid, dat het er alweer op zit. Als je het naar je zin hebt gaat de tijd veel te snel! Maar afgelopen maanden raak je nooit meer kwijt ;) en dat is mooi!
    Goede terugreis,
    kus

  • 11 Januari 2010 - 10:43

    Marijn:

    Goede reis en tot snel weer in het oude vertrouwde Nijmegen!!


  • 11 Januari 2010 - 12:11

    Janneke:

    Succes met je reis terug... In Nederland is t ook wel weer mooi hoor... En er ligt nog sneeuw! :D
    Xx Janneke

  • 11 Januari 2010 - 12:43

    Marian:

    Ik snap dat het een dubbel gevoel is voor jou.
    Maar voor ons en speciaal voor je schatje kan het niet snel genoeg gaan, zodat hij je weer in zijn armen kan sluiten. Nou Floor een goede vlucht en tot deze week.
    Groetjes van ons allemaal marian

  • 11 Januari 2010 - 13:01

    Marleen:

    Je bent er bijna, je bent er bijna, oléoléolé :p Tot snel!

    Liefs

  • 11 Januari 2010 - 14:11

    Lianne:

    Man, kom je nu al weer terug. Kleed je maar warm aan, want hier is het koud.

    Tot snel?
    Lianne

  • 11 Januari 2010 - 15:11

    Opa:

    Goede reis terug. Aan alle mooie dingen komt helaas een einde. Je hebt al je ervaringen gelukkig in woord en beeld vastgelegd, waardoor je thuis nog kunt nagenieten.

    Hgr en kus van je Opa

  • 11 Januari 2010 - 15:11

    Opa:

    Goede reis terug. Aan alle mooie dingen komt helaas een einde. Je hebt al je ervaringen gelukkig in woord en beeld vastgelegd, waardoor je thuis nog kunt nagenieten.

    Hgr en kus van je Opa

  • 11 Januari 2010 - 15:11

    Opa:

    Goede reis terug. Aan alle mooie dingen komt helaas een einde. Je hebt al je ervaringen gelukkig in woord en beeld vastgelegd, waardoor je thuis nog kunt nagenieten.

    Hgr en kus van je Opa

  • 11 Januari 2010 - 16:39

    Suus:

    ik zie je over 2 nachtjes slapen, ben wel blij dat je dan terug bent hoor!!
    kus

  • 11 Januari 2010 - 18:23

    Linda:

    Nou,

    Fijn dat je het super naar je zin heb gehad!

    Welkom terug

    Liefs Linda

  • 12 Januari 2010 - 02:04

    Esther:

    Helaas wel zeg :( ik reis nog even lekker verder :D en ben nog steeds aan het nagenieten van afgelopen zaterdag! helemaal top dat jij er ook was! Geef alle voetbalchicks in Nijmegen een dikke knuffel van me als je ze weer ziet! en wij gaan zeker nog een keer koffie (ofeuh n wodkatje ;)) drinken als ik weer terug ben op Nijmeegse bodem!

    xxjes

  • 12 Januari 2010 - 08:13

    Marleen W:

    We hebben met je mee genoten!

  • 13 Januari 2010 - 10:48

    Steef:

    Meis! hoe is het om weer thuis te zijn?? Hoop dat je een goede reis hebt gehad! Tassie is erg leuk!!! Tot in NL!!
    xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Thailand en Australië

Recente Reisverslagen:

11 Januari 2010

All good things come to an end!

04 Januari 2010

Christmas, New Years and Tours!

22 December 2009

My Lovely WesternXposure

03 December 2009

Rood zand, vliegen en heel warm!!

23 November 2009

I'm Still Alive!
Floor

Actief sinds 12 Aug. 2009
Verslag gelezen: 189
Totaal aantal bezoekers 19090

Voorgaande reizen:

19 Maart 2015 - 09 Juni 2015

Central America

29 Augustus 2012 - 16 Januari 2013

Pittsburgh (PA)

14 September 2009 - 12 Januari 2010

Thailand en Australië

Landen bezocht: