Live vanuit Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Floor Diek - WaarBenJij.nu Live vanuit Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Floor Diek - WaarBenJij.nu

Live vanuit Bangkok

Door: Floor

Blijf op de hoogte en volg Floor

16 September 2009 | Thailand, Bangkok

Nou, daar ben ik alweer!

Aangezien er hier een ontzettend aanbod is aan internetplaatsen, toch maar weer online gegaan!

Vandaag was dag 2 in Bangkok. En vandaag onze sightseeing tour gedaan vanuit de Tuc Tuc, onze persoonlijke rijder, die gewoon lekker overal waar wij eruit wilden op ons bleef wachten, ideaal dus.
Ook vandaag wat dingen geboekt voor komende dagen. Dan gaan we richting het Noorden, Ayathuya, Chiang Mai en Chiang Rai. Om daar wat van het echte thailand te zien en te gaan trekken. En dan vervolgens richtnig Koh Samui

Verder Bangkok is druk en vol, maar voor de rest valt het me helemaal mee! Alles lekker goedkoop en het eten is tot nu toe ook alleen maar goed geweest!
Ons hotel zit overigens midden in het centrum, dus lekker dicht bij allemaal leuke goedkope winkeltjes en eettentjes. Ideaal ook dus.

Vlucht was ook goed verlopen. en de tassen waren tegelijk met ons gearriveerd, dus niks aan het handje!!

Ik laat snel weer van me horen!!!

x Floor

  • 16 September 2009 - 11:42

    Opa:

    hallo Floor
    Ik was net op je site aan het kijken en woeps daar kwam een berichtje van je uit Bangkok.
    Ik heb je site met behulp van Daan nu ook op mijn bureaublad staan .
    Ik geniet zo van je verslagen kijk er zelfs naar uit
    ja ja Je opa van 83 krijgt de techniek van het computeren steeds beter onder de knie .
    Ik wens jullie samen een pracht voortzetting van jullie reis in Thailand.
    hartelijke groet van je opa

  • 16 September 2009 - 11:48

    Betswillem:

    Ha die Floor,
    Geweldig ,het lijkt al zo gewoon in een tuk tuk in Bangkok.Ik zag dat opa mij al voor was. Die opa houdt je goed in de gaten.Het ga je goed, ook samen met je reisgenote en tot de volgende keer .liefs

  • 16 September 2009 - 12:31

    Marleen W:

    Floortje!
    Fijn dat de heenreis goed verlopen is, ondanks de lange tussenstoptijd. Bangkok is idd erg druk! Vet je dat naar Chiang Mai gaat, ben erg benieuwd wat je er van gaat vinden en hoe het trekken je bevalt! (zweten!!) Have fun iig!
    Liefs Marleen

  • 16 September 2009 - 13:10

    Rosa:

    Ha die Floortje!!

    Leuk om zo met je mee te lezen!! We hebben zondag 1-1 gemaakt met voetballen!! jah jah het wordt nog wat met de dametjes!!

    Ik lees dat je het wel naar je zin hebt daarzo!! mooi zo!! lijkt mij ook wel vet gaaf!!

    Doe het kalm aan spreek je wel wieder

    Liefs Rosa

  • 16 September 2009 - 14:34

    Janneke:

    Wow!! :D Supertof dat je alweer een berichtje kon schrijven! :) Klinkt goed zeg... Btje lekker weer daar? Of veel last van smog?
    Liefs, Janneke

  • 16 September 2009 - 18:59

    Ada:

    Haha,

    Koop je niet teveel zo vroeg in je trip? Met zoveel winkeltjes :P
    Zie uit naar je volgende reisverslag.

    Groetjes

  • 16 September 2009 - 20:10

    Marian:

    Hey Floor,

    Leuk dat ik je gisteren nog even heb gezien. Vond het heel leuk om jou zo te zien stralen, En zo te lezen hebben jullie het al goed naar je zin. Ik kijk weer uit naar je volgende verslag. Nou geniet er van en tot het volgende verslag.

    Dikke kus van ons

  • 17 September 2009 - 15:03

    Inge:

    Hey Floor,
    Alles goed daar? Hier zijn gangetje gebeurd niet zoveel spannends en maak ook niet zoveel mee dan jij daar...

    Lees je verhaal
    Doeii

  • 17 September 2009 - 16:50

    Femke:

    Hey Meiden!!

    Ik wil jullie héél véél plezier wensen op jullie ongeveer 'kwart' wereldreis! Geniet lekker van de cultuur, het eten en al het anders lekkers wat daar rond loopt (als het daar rond loop!)

    Maak genoeg foto's zodat ik het strakjes allemaal een keertje kan komen bekijken!

    groetjes X Femke (de P) uit het altijd rustige plattelanderige Didam

  • 18 September 2009 - 12:03

    Kirsten:

    Hoi Floor! Ik had even wat in te halen, maar het klinkt heerlijk! Wat tof dat je lekker weg gegaan bent zeg.

    Jammer dat ik laatst zo moe was toen ik je tegenkwam (kwam net uit de nacht)! Nogmaals sorry daarvoor.

    Liefs Kirsten

  • 19 September 2009 - 10:22

    Annelies:

    He Floor.

    Wat mij betreft mag je nog veel meer verhalen schrijven. Maar fijn dat alles zo goed gaat.
    Maak er wat van en geniet met volle teugen.
    Ook als je daar in dat gebied zit zonder water zonder stroom enz enz.
    Dat zal een hele ervaring voor je zijn.

    Liefs George en Annelies xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Thailand en Australië

Recente Reisverslagen:

11 Januari 2010

All good things come to an end!

04 Januari 2010

Christmas, New Years and Tours!

22 December 2009

My Lovely WesternXposure

03 December 2009

Rood zand, vliegen en heel warm!!

23 November 2009

I'm Still Alive!
Floor

Actief sinds 12 Aug. 2009
Verslag gelezen: 188
Totaal aantal bezoekers 19094

Voorgaande reizen:

19 Maart 2015 - 09 Juni 2015

Central America

29 Augustus 2012 - 16 Januari 2013

Pittsburgh (PA)

14 September 2009 - 12 Januari 2010

Thailand en Australië

Landen bezocht: