F*cking London Heatrow, Baby! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Floor Diek - WaarBenJij.nu F*cking London Heatrow, Baby! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Floor Diek - WaarBenJij.nu

F*cking London Heatrow, Baby!

Door: Floor

Blijf op de hoogte en volg Floor

14 September 2009 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Hoi Allemaal,

Allereerst bedankt voor alle lieve berichtjes nog zo vlak voor ik vertrok, was wel even fijn zo voor het vertrek.

Even een kort berichtje!

We zitten nu in Londen, op het vliegveld, tijd te doden, aangezien we 7 (!) uur overstap tijd hebben. We kregen bij de boeking te horen dat we zelf onze tassen moesten ophalen en opnieuw inchecken, maar vandaag bij het inchecken bleek dat, omdat we met Britisch Airways en Qantas vliegen, dat ze dit al helemaal voor ons konden regelen. Op zich wel ideaal, maar wel jammer van de tijd die we hiervoor in gepland hadden.

Zo meteen gaan Nino en ik even lekker romantisch samen dineren, om ons samenzijn in te leiden. ;)

Tot in Thailand!!!

Kus Floor (en uiteraard ook Ninotschka!)

• 14 September 2009 - 18:31

Lianne:

Leuk, dat wachten... Het is ook zo'n superlange reis!

Have fun!

• 14 September 2009 - 18:37

Janneke:

Wel beter dat je dan even in de rusttijd de tijd hebt om een verhaaltje te typen! :)
    SUPER-SUPER veel plezier de aankomende 4 maand! Maak er wat moois van!!!

Dikke kus

• 14 September 2009 - 20:44

Esther:

Yeah! begint lekker dan.. maar dan kunnen jullie alvast reisplannen doornemen en jullie mentaal voorbereiden op een lange zit. Nu maar hopen dat ik strakjes niet ook 7 uur moet gaan zitten wachten daar ;)

Heel veel plezier alvast in Tailand! en wie weet tot in Australië :D(H)

Greetz en xx Es

• 14 September 2009 - 20:45

Es:

Woeps.. Thailand, spellen is niet mijn sterkste kant ;) xx

• 15 September 2009 - 02:21

Renske:

Floor! Leuk berichtje! En dat met BA en Quantas had ik je ook kunnen vertellen helaas, wij hadden hetzelfde ingecalculeerd en mochten ook wachten. 3 uur, dat dan wel ;) Zijn jullie Londen zelf ingegaan voor het diner voor twee? Zoveel tijd! En wanneer ben je in Sydney? Geef maar even door, dan doen we een diner voor 3 :p
    Hoe lang gaan jullie reizen trouwens? Maak je ook een copy van jullie reisplan voor de thuisblijvers? (das handig, heb ik gemerkt)
    Hoe dan ook, heel veel plezier, schiet dat SD kaartje van je digi lekker vol, en geniet geniet geniet! Jaaa! Tot snel! Kus, Rens

• 15 September 2009 - 08:15

Vera:

He floortje! Leuk zo'n site, dan kun je toch nog alles delen met je vriendjes en vriendinnetjes ;) Hopen dat de rest van de reis beter loopt! Dai dai

• 15 September 2009 - 09:29

Marleen:

Hee Floor!!

Ik was net iets te laat met mijn sms volgens mij... Oeps :( Succes met reizen! Hopelijk krijg je geen harde billen van het zitten.. Hihi ;)

Liefs

• 15 September 2009 - 11:40

Nicoline:

Floor en Nino, heel veel plezier op deze mooie reis!! dikke kus

• 15 September 2009 - 17:23

Wilma:

mooi begin, dat reisje!
    maar niet zo vloeken, zegt je moeder

• 15 September 2009 - 21:27

Anouk:

He meisje, pas goed op jezelf daar en ik ga je in dezer dagen nog even mailen, beloof ik!

KuzZz Nouk