Nog maar 4 nachtjes slapen... - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Floor Diek - WaarBenJij.nu Nog maar 4 nachtjes slapen... - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Floor Diek - WaarBenJij.nu

Nog maar 4 nachtjes slapen...

Blijf op de hoogte en volg Floor

25 Augustus 2012 | Nederland, Nijmegen

Hi Y'all

Zoals de titel het al zegt, nog maar 4 nachtjes slapen. Dus dat leek mij een goede reden om deze maar weer eens te activeren.

Visum is inmiddels in orde, feestje is achter de rug, kamer is (deels) leeg en de koffer is (nog niet) gepakt.

Dus ik heb nog wel wat te doen deze dagen ;)

Voor wie wil, dit is de plek om mij weer te volgen. Ik ga mijn best weer doen om er weer eens in de zoveel tijd wat op te zetten!

Mensen, tot over 4,5 maand!!

Cheers,

Floor

  • 28 Augustus 2012 - 21:27

    Anneke & Kees:

    Hallo Floor, we wensen je een heel voorspoedige vliegreis, veel plezier, en hopen nog veel avonturen van je te horen/lezen. Groeten, Anneke & Kees.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nijmegen

Floor

Actief sinds 12 Aug. 2009
Verslag gelezen: 298
Totaal aantal bezoekers 19086

Voorgaande reizen:

19 Maart 2015 - 09 Juni 2015

Central America

29 Augustus 2012 - 16 Januari 2013

Pittsburgh (PA)

14 September 2009 - 12 Januari 2010

Thailand en Australië

Landen bezocht: