Laatste nachtje - Reisverslag uit Didam, Nederland van Floor Diek - WaarBenJij.nu Laatste nachtje - Reisverslag uit Didam, Nederland van Floor Diek - WaarBenJij.nu

Laatste nachtje

Blijf op de hoogte en volg Floor

19 Maart 2015 | Nederland, Didam

Zo. De 'waarbenjij' maar weer eens leven in blazen aangezien ik morgen alweer vertrek. Twee-en-een-halve maand de hort weer op. Dit keer Midden-Amerika als bestemming.

In het kort:
Eerst naar LA (VS) om met m'n Braziliaanse Chickie Keith de Pittsburg tijden te herleven. Daarna naar Guatemala om eens te zien waar Chris nu eigenlijk uit hangt. En van daaruit verder via Belize, (Honduras/El Salvador) Nicaragua en Costa Rica naar Panama, om vanuit daar het vliegtuig richting Bralizie te pakken, zodat ik daar nog 2,5 week kan vertoeven. Om vervolgens af te sluiten met twee daagjes NYC. :)

Dus. Nog één nachtje in Didam en dan 'off I go!'

Tot in juni! Maar jullie zullen vast wel eerder van me horen!

• 20 Maart 2015 - 00:15

Babs:

Jaaaaaa...off you goo!! Hele goede reis chickie en ik denk aan je! Enne mocht t kak zijn; meeten we elkaar in Curacao he?? :) :) dikke kus van babs! dream big and go! Xx

• 20 Maart 2015 - 02:00

Bets:

floor goede reis en we kijken uit naar je jr reisverslagen liefs van ons allen

• 20 Maart 2015 - 15:32

Chris:

Chickaaaa! Momenteel ben je in de lucht! Geniet van de eerste dagen en supervet dat ik je maandag zie in het mooie Guatemala!!!!! X