Poging 2: Living the life; Pura Vida en Nica - Reisverslag uit San Juan del Sur, Nicaragua van Floor Diek - WaarBenJij.nu Poging 2: Living the life; Pura Vida en Nica - Reisverslag uit San Juan del Sur, Nicaragua van Floor Diek - WaarBenJij.nu

Poging 2: Living the life; Pura Vida en Nica

Blijf op de hoogte en volg Floor

06 Mei 2015 | Nicaragua, San Juan del Sur

Okay, er ging iets mis, dus ik probeer het nog maar eens :)

Ik ben alweer over de helft. Wie had dat gedacht, dat dat zo snel zou gaan? Time flies when you're having fun!

Ik zit op dit moment in Nicaragua en ook van dit land ben ik gaan houden! Zo veel moois te zien. (En dan doel ik niet alleen op de mooie latino's

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Floor

Actief sinds 12 Aug. 2009
Verslag gelezen: 209
Totaal aantal bezoekers 19030

Voorgaande reizen:

19 Maart 2015 - 09 Juni 2015

Central America

29 Augustus 2012 - 16 Januari 2013

Pittsburgh (PA)

14 September 2009 - 12 Januari 2010

Thailand en Australië

Landen bezocht: