The (short) California Experience - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Floor Diek - WaarBenJij.nu The (short) California Experience - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Floor Diek - WaarBenJij.nu

The (short) California Experience

Blijf op de hoogte en volg Floor

23 Maart 2015 | Verenigde Staten, Los Angeles

Zo, de eerste drie dagen zitten er op en aangezien ik nu 1,5u op m'n vertraagde vlucht naar Guatemala moet wachten, heb ik wel even de tijd om wat op te schrijven.

Na een 11 uur durende vlucht van draaien/slapen/liggen/zitten aangekomen in sunny LA. En na Keith met de leenauto gevonden te hebben konden we op weg richting ons hotelletje in Beverly Hills! (Mooi!) Even opgefrist en toen de toerist uitgehangen door naar Griffith park te gaan om het Hollywood sign te bewonderen en van het uitzicht over LA te genieten. Daarna ook nog een NBA game meegepakt: Clippers vs Wizards, die de Clippers mooi gewonnen hebben.

Dag 2 was wat anders; namelijk vermaakt in Six Flags. Ik moet zeggen, die Amerikanen weten wel wat achtbanen zijn; staand, liggend, 360gr draaiend in je stoeltje, zeg 't en ze hebben het! Goed vermaakt dus!

En vandaag alweer de laatste dag. Stranden afgegaan. Venice Beach, Santa Monica en Malibu beach. Allen met haar eigen kenmerken. Venice; all about the perfect body; veel sporten op 't strand en zelfs een gym op de boardwalk. Santa Monica; mooier, stylisch en een kermis op de pier. En dan Malibu met prachtige huizen op de Cliff met een fantastisch uitzicht. Daar zou ik wel kunnen wonen!

Maar nu dus naar Central America. Dat zal wel wennen worden! Maar ik heb er zin in! (Nu 't vliegtuig nog

• 23 Maart 2015 - 10:05

Betsy:

dus nog effe geduld floor goodgoan liefs

• 23 Maart 2015 - 11:08

Wilma:

Ok, de eerste vertraging heb je al binnen, maar nu op weg nar Guatemala, por favor

• 23 Maart 2015 - 14:54

Clemens:

Hoi Floor, goede reis, maak er wat van, en bak ze bruin in de zon met sombrero (bronceado bajo el sol con un sombrero). En pas op voor muskieten. Of hebben ze die daar niet. Anders de musquito's wel.